me and miss jones

Last friday night Tay and I had really fun! Sitter förmodligen i en bil nu påväg hem till Prior Lake eller något, Ha det bäst mina fina underbara läsare och fråga på!

Linnea om @ H O M E PRIOR LAKE:
Hej!
Har en liten fråga till dig :)
Gjorde du något delstatsval, och vilka i så fall?
Jättebra blogg, och ha ett toppenår i Minnesota!
Kram
Hej! Nej det gjorde jag inte :) Jag tyckte inte att min delstat skulle påverka mitt år utan det är helt beroende på en själv och vilken typ av familj man har !
Tack så mycket det ska jag!
Stor Kram
Markus  (*****) om in flight:
Hejsan! Ska du ocksa bo i st paul/minneapolis ett ar?
Hej ! Ja eller nej, Jag bor i Prior Lake, ca 20 min därifrån :)
Hellu :) om in flight:
Tja! Jag undrar bara om killarna som du hängde med i NY bloggar om ditt år i USA?
- Tjenare! Erik har :) www.gnuescape.devote.se
haha,Tay tappade ut alla skittles så nu är vårt interna skämt hairy skittles and imaginary friends bcause carolina is an imaginary exchange student. I don't really excist. Tay just made me up to her firends. HAHAHHA. Detta är roligt det är bara ni som inte fattar det roliga typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback