regnigt manhattan foo shoo.

Okey så nu sitter man här och har rehersal. HAH vi kommer förlora såå hårt, ingen tar detta seriöst.
Vi var på kort sightseeing idag, skulle gått i central park och myst men det blev inte av pga vädret så vi fick bara shoppa.. Vi såg ground zero idag där de håller på nu att bygga ett memorial och freedom tower.
Dagen har gått otroligt snabbt och jag har bränt ca 2500 kr idag, brände ca 700 av dem på Victoria's secret och jag kommer väll bränna typ några hundra till där mycket snart ja.. och på abricombie & fitch brände jag 967 sek ♥
Och vi ska shoppa typ tv
å dagar/ gånger till hmm.
Jag har också bla köpt en platt tång idag på " apoteket" för 19.90 dollar.. Rosa och leopard. EPIC!
Nej men dagarna i New York flyter på och jag lever i nuet. Det känns hemskt att säga men jag tänker faktiskt inget på Sverige nu och lever verkligen i nuet och trivs här.
Nu måste hela gruppen sjunga, vi hörs!
puss

Kommentarer
Postat av: KB

Hej!

Har någon av dina vänner på soft landing camp bloggar som man kan följa? :)

2011-08-15 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback