last day in new york

Sista dagen i the big apple, ikväll är det disco och show!
Dagen har hittils gått till att packa, fixa, äta , hänga och peppa varandra.
Så denna dagen har varit rätt död även här i Queens, NY.
Kommer nog inte hinna uppdatera imorgon för åker från Campuset kl. 6.00 am (  New york tid, dvs. 12.00 lunch svensk.) Sedan ska jag träffa JONES FAMILY !!! OMG Så tufft! Men jag hör av mig as soon as possible. ASAP

jag tänker på er men hittils saknar jag er inte. vilket jag tycker är rätt skönt. livet här är så mycket enklare typ.
Men ja, nu ska jag på samling till rehearsal sen show och disco.

Ha det bäst mina svennebananer. ♥



Kommentarer
Postat av: Hellu :)

Tja!

Jag undrar bara om killarna som du hängde med i NY bloggar om ditt år i USA

2011-08-18 @ 14:08:48
Postat av: Hellu :)

sitt*

2011-08-18 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback