konsten att packa ner sitt liv i en rosa resväska = FAIL?!

..... GÅR INTE?!
jag är trött och håller på att packa packa packa packaaa.
ska till doktorn imorgonbitti.. sedan fixa hår.. sedan färga fransar.. borde sova.. men ångesten för packningen skulle bara krypa vidare och lämna mig sömnlös.. better work it..
puss på er finisar hjälp mig att packa... damn danmnammndam
märks det att jag typ har damp och är helt cp spidad?
jag är typ taggad vs nervös...
hahah min säng är ka0z och icke bäddad.. . och detta är new york packningen..
rensning på g..
detta var inget roligt inlägg men jag har panik så.. vi hörs imorgon.. nu skriva lite recpet haha och sedan sova!! upp med tuppen imorgon dööö och torsdag ännu tidigare!! 2 DAGRA ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback