i went from the very finest there is to

... android yupp.
Köpte ny mobil och nytt nummer igår,nummeret -  just ask for it honeys.
Iallafall jag har numera en android. Fråga mig inte hur men jag kommer att överleva!
Jag saknar faktiskt redan min iphone fast det nästan nästan är similar.. likadant.
Men en sak irriterar mig så mycket! ALLA HÄR I USA TYCKER BÄTTRE OM ANDROID!
What? Iphone är tusen gånger bättre.. Och jag förstår inte hur dem kan argumentera för android men men,
Jag och Judy var runder på sprint, verizon, walmart och best buy. Yall name it!
Det blev en LG Optimus V lur från Best buy ! ( JA STÄLLET SOM CHUCK BARTAOWSKY JOBBAR PÅ I DEN AWESOMIEGA TV SERIEN..) Operatören är Virgin och det är dem som jag ansåg vara bäst på deras pre-paid plan.
Jag har 300 fria samtalsminuter, unlimited ( svenska ordet..?) sms och surf för 35 dollar/ month. ca 225 sek





Kommentarer
Postat av: Amalia

ordet är obegränsat (;

2011-08-23 @ 22:02:57
URL: http://freish.blogg.se/
Postat av: Eira

Kan jag få ditt nr? :)) vi messar ju gratis till varandra

2011-08-26 @ 01:22:07
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback