fifth day in new york

Klockan 9 samlades alla studenter i klassrummet för att har lektion i amerikansk historia av självaste Mr. Kenny.
Han är lätt den fräckaste, bästa och mest intressanta läraren jag någonsin lyssnat på i typ 2 timmar.
Han gjorde hela amerikanska historien så intressant och han involverade oss liksom, jag kandiderade för presidentval idag.. Blev nerröstad av alla utom vissa norskor och mina underbara svenskar ♥ Förlorade mot hon från australien, gillr inte ens henne så det gjorde det bara mer irrierande -.- Hon var ju bara kaxig haha.
Efter det stack vi alla till dining hall och väntade på bussarna och fick våran lunchlåda. Fyfan,( ursäkta svordomen mamma och pappa) men detta kallar jag inte mat. En chipspåse, ett paket oreo, en cola, en macka & ett äpple. This is lunch.. Sedan åkte vi till Roosevelt field ( ett shopping center på Long Island, vi skulle ju till Jones Beach men som sagt vi har otur med vädret.. )
Duktig tjej spenderade bara 30 dollar på en topp från American eagle och 10 dollar på starbucks och dylan's candy shop!  Imorgon/ idag ( snart tolv pm juuu) får vi äntligen lite sovmorgon, samling 9.50 för att sedan ta buss till Manhattan igen i hopp om awesome väder och käka lunch på planet holleywood och sedan shopping eller sightseeing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback