don't you even for a second get to think that you're replaceable

mys middag med fantastic 4 är avklarad.
känns tomt. och jag känner mig som en känslokall gris.
jag har gråtit hela veckan varje kväll men när man sedan ska prestera och erica gråter då står man som ett fån och känner hur hjärtat sakta krossas. jag älskar er alla och jag tror att jag nu mentalt är jävligt redo att åka på något sett. jag känner mig inte närvarande..
nu, måste jag fixa mig sedan harry potter maraton med mina fina damer Savannah & Katarina men innan maraton ---> GODIS. hih

frågor:

Lovisa
om mina finaste basket b-rudar:
Varför valde du sts? Kan du ta lite för och nackdelar med andra organisationer du
funderade på och berätta varför du tillslut valde sts?:) jag är i stadiet då jag ska
välja, så det vore bra att se vad du övervägde ;)

hej Lovisa , jag valde STS för att jag kände att dem prioriterade mig mest och var
snabba på att svara på mig och mina föräldrars frågor osv. Jag pratade med EF
också men dem var långsamma på svar och kände brist på engagemang åt mig som
isf blivande kund. Jag visste inte om att Explorius fanns vilket jag tycker är synd för
har hört att dem som STS fått bra kritik så jag tycker du ska satsa på STS eller Explorius.
Det bästa med STS var dock att du var prio 1 och att dem ordnade lägret i GBG där du
fick träffa andra utbytesstudenter som du fick lära känna och jag kan ju lugnt säga att vi
STSare har hållit ihop i vått och torrt och hör av oss till varandra regelbundet! :)
Kram
Anonym om in five days i'll fly away.:
Hej hej
Vad är det för regler man måste följa?
Tack för svar :)

Hej, det är dem vanliga reglerna, ingen tolerans för droger eller alkohol, du ska ha g i alla ämnen, hålla dina tider,  sköta dig osv osv.. rätt normala regler :) Kolla upp dem extra noga sedan när du är i det stadiumet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback