skulle slutat tidigare men..

haha, skulle slutat tidigare idag ju men tydligen skulle man ju ha möte med christel och pappa idag!!
en fredag.. haha..jaja kommer säkert gå bra! :) vet iaf att jag har MVG i  biologi nu också och chans till det i SO, HKK.. men vi får la se! Engelskan för hela 9;an är iaf avklarad efter muntliga nationella :)
men ja tänkte bara meddela er alla att jag lever och ja jag har typ datorförbud så därav den ur kassa uppdateringen.
ska plugga nu iaf, vi hörs snart hoppas jag..!
puss
vi är duktiga engagerade elever som satt i möte om skolavslutningen ;)
de ni!

Kommentarer
Postat av: ewelina

har frågestund på min blogg just nu, så ta chansen och fråga vad du vill :)

2011-05-04 @ 08:56:31
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback