macbook pro

WOOOOOHOO!
Nya macbook pro, nu är du min!
Håller på att installera alla program och ska börja överföringen av bilder,filmer och så vidare senare :)
Men ja just nu får jag skäll av pappa för att jag tydligen inte visar min dator för laura men liksom inte så lätt när jag inte vet så mycket än själv.. plus att jag håller ju på att installera osv nu..
iaf, tycker det är tråkigt att det finns så många som är avundsjuka på att man fått mac så att de håller på och skriver att den är dålig osv. men "who cares'?"
jag är iaf hitills super nöjd :) dock hittar jag inte delete knappen osv.. lite nytt hm..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det finns ingen delete knapp vad jag vet ;)

2011-04-11 @ 21:40:03
URL: http://fannynyman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback