små shoppat mjao

GODDAGENS
dagen har i princip flygit förbi och som jag har skrattat!
har jag inte magrutor imorgon är något grymt fel!
axel, william och victor är så grymt roliga att jag seriöst håller på att dö.
tur man har fått några killar till gruppen. haha, iaf idag fyllde CHRISTEL ÅR :D
grattis till henne min awesome favorit lärare foreverrrrrr.
men iaf efter skolan sprang jag och min älskade wilma till hm och shoppade lite smått.
hade ju som sagt 20% på hela mitt köp idag så ;)
köpte en awesome ljus grå väst liknande kofta med sådanna volanger, (wilma ska också köpa sådan så vi får försöka att inte ha det samma dag ;) dock kommer hon ju vara snyggare i sin förmodligen :( )
och 3 par super söta örhängen.
allt skulle kostat 200:- men för mig kostade det bara 159:-
WE LIKE :)
här är bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback