mjohoo.

thinking of you makes me smile.
being with you makes me happy.
laughing with you makes me younger.
boy can't you see that all I need is you.

någon mer än jag som tycker kärlek är jävligt komplicerat?
______________________________________________________

yo, whats up blogger's?
denna dagen var inte ens i närheten av lika bra som gårdagen .
igår skrattade vi och snackade sjukt mycket tillsammans och idag inte
alls lika mycket och jag märkte att jag kände mig lite smått aundsjuk
när det inte var mig du skrattade med.
mawlin var inte i skolan idag. saknade henne massor, behöver hennes
kramar och omtanke för att fungera.
jag har knappt pluggat något idag, har inte orkat. och har inte kännt mig så glad idag
så det hängde väll säkert ihop med det.
just nu sitter jag iaf och käkar skalade morötter och en kopp te med spotify dunkande i
högtalarna. ska ju träna sen om typ 2 timmar, åh palla att träningen är så sent ;)
kommer inte vara hemma förren vi tjugo över tio typ.
jaja, fredag imorgon! sköööööööönt!
ska se om någon söt vill leka med mig och bara ha tjejmys. kan behöva det.
nu måste jag fixa vidare lite.
puss

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: eheh okej :P nej inte mkt :) skönt med fredag ? kram

2010-10-01 @ 16:32:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback