fredag eftermiddag

äntligen fredag. aight ? :)
dagen började med att moa kom till mig och sen så snackade vi och skrattade en massa :d
sen skulle vi hämta upp wilimus wictorinus och dra till idrottsplatsen för att ha brännbolls turnering.
men som vanligt fick turneringen avbrytas pga vädret. HAHA, varenda jävla* turnering får dom avbrytas :(
JAG OCH MOA VAR TAGGADE TILL TUSEN SERIOUSLY !
blöö.. men men , nästa vecka ngn dag ska vi avsluta den och då ska ju grupp 1 vinna ;) med hjälp av axels lyror, williams kast och victors hel varv (y) och jag och moa ska kötta söndor!
jaja, nu ska jag plugga och packa!
drar ju till borås om 2-3 timmar och ska spela cup där så :)
vi höres på söndag ?
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback