forget about this crappy day, tomorrow we'll make history.

hei alla glada! ;)
för ni är väll glada ?
dagen har bara sprungit förbi alltså!
dagen började med att alla niorna skulle samlas i matsalen för att syv skulle kunna ta en snabb genomgång av allt det här med förändringarna och så. inte för att man fattade ngt. hon är ju lite virrig ;)
sen på 1o rasten stack jag en snabbig till bellis för att hälsa på sofia som är där oh praoar. haha, hennes handledare var verkligen bitchig ;s hahah, stackare.
sen var det lunch, gick till t2 och hämtade emma och mawlin och åt sådanna fisk saker med ris. helt ok faktiskt.
vi drog vidare till hm och kollade på ny sexig bh åt LANKA :D
och hon köpte en ny nu sååååååå nu är hennes b00biez rikigt heta :D hehhe. sen gick vi framloppet occcch jag gick hem och dog a little.

det var min super coola najsiga daaaaag :> hehe. förstod att ni älskade detta inlägget men var bara tvungen att skriva allt detta i och med att jag haft bloggtorka :C

pusss!


LANKA O JAG JAJAJA. <3







Kommentarer
Postat av: alexthell.com

Härlig blogg :) Kolla min med gärna:D

2010-09-23 @ 20:51:14
URL: http://alexthell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback