den första september 2010.

what a beautiful day ?
haha, eller inte.. det är typ minus här nere i skåne :[
hatar vintern, hösten är ju liksom , mysig när den är lagom kallt och man springer omkring halsduk och mössa
men när det blir för kallt då är det fett inte ok :(
idag kommer iallafall moa till skolan och hon kommer säkert typ vara neger nu! baajs,
hon harju varit på någon ö i afrika och solat en massa. den bitchen! :@
haha, nä nu skojjade jag ;) eller ?!?
jag har iallafall nyss sminkat klart mig och så nu ska jag snart åka till skolan och möta mois.
Här är dagens outfit

kofta - hm
linne - gina tricot
leggings - lager 157


hörs senare, kram


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jaha fan så kul, hur länge blir du borta då?

2010-09-01 @ 08:19:29
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe okej :)



jag sitter i skolan just nu på chill lektion :D

2010-09-01 @ 10:27:14
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback