vill ni ha kebab?

HAHHAHA, jag vet det var inte kul...
men men i brist på rubrik texter så, ni får leva med det ;)
denna dagen har faktiskt varit ganska bra (: dagen började
med engelska lektion klockan 9, sen var det rast gick ut med
gustaf,wilma och majs så gick vi till ica sedan skulle man plugga!
HAHA, det gick inte så bra.. orkar typ inte ta tag i uppgifterna.. :(
sen lunch fyfan alltså ÄRTSOPPA det är ju liksom inte ens ätbart!!
pannkakorna var iaf goda! :]] sen stax jag william victor o axel till musiken,
men det var tydligen ingen musik så vi fick gå till thulin igen xd så satt
jag med william och victor ett tag :)
sen de sista 20 minuterna gick jag till lanka, mawlin,axel och zacke i
non och snackade en massa minnen och sånt ,med axel ;) xd
ny header har jag också gjort! duktigt vah? :D
men men nu måste jag rusa till träningen, i hörs
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback