varning! långt inlägg (;

hej hann ju inte blogga igår så tänkte berätta lite om gårdagen nudå,

måndag
dagen rullade på ganska fort, hade idrott och jätte många skadade sig och speciellt stakars calle :(
han stukade sin tumme så allvarligt att något blev fel med leden så dom måste operera!! O:
sedan slutade man skolan 15.oo gick till bussarna med axel och vi snackade som vanligt.
och sen när man skulle ta bussen hem tittade man som ett fån på han och äntade på att man skulle få en kram.. men det fick man inte så då kände man sig dum,ful och knas..
sedan blev det att fika, packa träningsväskan och skjutsa mamma till tågstationen, mamma skulle ju åka till HONGKONG kommer sakna henne, men HONGKONG means shopping  och jag vet om att mamma kommer köpa något åt mig (a) sedan stack man till hallen och satt och snackade boys med lenis <3 på träningen dampade tränaren sönder på mig för jag var typ helt lost. tycker verkligen inte om henne..
sedan sova (L)

tisdag
vaknade och kände mig kall och hungrig åkte buss till skolan, haha, lovisa var faktiskt först på busshållsplatsen idag ;) duktig tjej grr!
kom till skolan, kände mig allmänt trött. fick höra dagens schema och förmiddagen börjar med hemkunskap med bigitta... HAHA, kändes lite tråkigt.. xd men satt med axel och snackade typ sedan och så så det gick väll helt ok tills han dissade mig för killarna... sedan var det lunch, usch var sådan ä'cklig fiskkkkk. :(
sen satte jag emma,erica och malin oss i årt lilla hörn vid lärarnas rum och sedan vvar det verkstad och jag pluggade as mycket matte (a) sen sista kvarten innan handledartiden så sov jag lite (a) och helt random dyker victor upp och kaster en av kuddarna i huvet på mig o: xd sen så joina han mig i soffan och lekte med min iphone och sedan kom axel och satte sig hos oss och snackade sen kom william och frågade om jag gråtit för tydligen hade min mascara smetat ut sig xd haha, no good to sleep in school... sen flätade han mitt hår för han ble¨så sugen på det tydligen ^.o ;) och nu sitter jag här och filosoferar och väntar på att desperate housewifes och cougar town ska börja :)

just det! fick skolfotona idag, kan väll inte påstå att jag blev nöjd ... men här har ni det!
fast detta året blev faktiskt en aning bättre än förra men men..


Kommentarer
Postat av: Netty♥

hejhej. allt bra idag?:)

2010-10-20 @ 15:26:32
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback