stupidly inlove

what can you say about love?
i keep coming back for more,
vad kan jag säga ?
jag är kär i dig och du ger mig olika förhoppningar varje dag.
ena dagen känns det som om du känner detsamma och den andra undviker du mig.
du gav mig ditt nummer men du svarar aldrig på mina sms.
du kan skratta med mig åt mina skämt vissa dagar men andra är du helt tom typ.

kan du inte bara gilla mig? vet att det är så sjukt knas att skriva om det på bloggen.
men detta är min blogg och dessa är mina känslor. jag är kär. kanske första gången påriktigt ordentligt.
och livet känns bara skit. kärlek ska göra en lycklig - inte olycklig..



Kommentarer
Postat av: josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? KRAM

2010-10-05 @ 15:28:01
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jennifer

säger det jag å, kärlek ska göra en lycklig, inte olycklig..

2010-10-07 @ 16:15:44
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback