plugg plugg och sa jag plugg ?

jaha, då sitter man här och pluggar matte och engelska.
duktig flicka! haha, lät som om jag pratade med en hund nujaja.
usch, jag tycker verkligen det känns rätt jobbigt att gå i nian nu,
imorgon skickas mina ansökningar till usa och jakten på en värdfamilj startar.
börjar känna pressen på att lyckas bra nu. och inte nog med det så måste jag börja hitta jobb så jag kan extra knäcka till usa och måste spela en massa basket.
men iaf! jag har gått ner typ 1 kilo till nu och det känns skönt.
dock är det väll inte så bra att man typ får ångest när man äter minsta lilla nu...
jamen, nu måste jag plugga vidare, vi höres!
puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin design:) allt bra?

2010-10-05 @ 18:10:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: aha :/ vad äre för matte ? nej jag jobbar :) kram

2010-10-06 @ 10:31:04
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback