lördag oh yeah

hej hann inte blogga igår, för jag proriterade faktiskt att
umgås med min kära wilma :]
vi hade sådan typisk tjejkväll med massa knasiga filmer,
ego bilder, massa skratt en flaska fanta och en pringles burk!
haha, fy fasen vad vi har skrattat, trodde seriöst vi skulle göra
"happy wee-wee" HAHAHHAHA xD
vi såg filmerna, The Love Guru, Dear John och vampires sucks!
hahaha, dear john var inte så rolig, drama och kärlek men bra var den!
medans the love guru och vampires suck var roliga. The love guru
rekommenderar jag verkligen :P
medans vampires suck var mest rolig för den var så dåligt gjord liksom.

nu ska jag städa upp efter oss och kolla lite film! här är några bilder från igår :)
puss


fel håll ops.


Kommentarer
Postat av: jenny

bli firad, själv?

2010-10-16 @ 21:11:17
URL: http://jennylemming.blogg.se/
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

det är bra att prioritera vännerna före bloggen!

2010-10-17 @ 03:33:06
URL: http://vivienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback