i am awesome

hejsan!
kom hem för drygt en timme sedan, hade ingen träning idag så var på jouren och arbetade!
hann nästan ett halvt text and words, wohoo!
och jag gjorde klart mitt no arbete arv och utveckling idag och ct hann rätta det och gissa vad ?
jag fick MVG!! så nu måste jag verkligen vara bra på diskussionen för att få det där MVG:T till hösten.
men det fixar jag! hehe, sedan fick jag också veta av christel att jag fått MVG på min argumentation för ca 2 veckor sedan! trots att jag fick vara sosse :[
hehe, carolajn goes pluggis ;)
nu ska jag käka yoghurt o hallon o kolla paradis hotel. ha de!

Kommentarer
Postat av: Feliciaa'

Hej hej, ska du göra något roligt i veckan? :D

kram

2010-10-12 @ 18:05:11
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: Feliciaa'

Okej, inte så mycket plugga och ner på stan :))

kram

2010-10-12 @ 19:40:32
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback