hemma från malmö stad men en vinst och en förlust.

hej nu är jag hemma från matchen . det gick faktiskt bra tycker jag (:
vi vann första matchen mot eos med ca 30 poäng och allt flöt på helt ok sedan var det ju dags för matchen mot malbas. ÅH jag hatar verkligen nivå spelet!!! vi fick liksom 10 minuters vila sedan var det dags för malbas matchen och vi var typ trötta men vi höll ändån jämt men sedan i 3:e prerioden efter 3 minuter skadar lena sin fot! och det var verkligen inte bra för idag var vi sjukt lite spelare, vi hade en avbytare liksom.
så med lena skadad hade vi nu ingen avbytare och man såg på oss äli spelare hur vi blev helt tomma i blicken och man  såg verkligen alla tänka  hur ska vi klara detta nudå?! men vi spelade vidare och sedan kommer nästa skada, donkaka stukar också sin fot. dock klarar vi av att knyta den hårt och hon klarar av att springa lite lätt.
jag själv hade redan tagit två tre charges ( då motståndaren springer in i dig då du är stillastående.) under dagens matcher och var ganska lost liksom men vi kämpade på. jag måste säga det att jag är riktigt stolt över mitt kära lag och framför allt mig själv. för jag har verkligen jobbat på och kämpat mitt bästa och det viktigaste,
jag vågade gå på korgen idag.
jag kanske inte satte alla bollarna men jag fick fart och rörelse och bidrog till att mina lagkompisar fick ny yta och nya målförsök.
jaja, nu ska jag städa mitt rum och tvätta massor med kläder, ikväll blir det väll film,plugg och facebook som gäller när föräldrarna är på kurs någonstans. kommer säkert massa härliga blogginlägg idag (a)

peace lovers.

ja, jag är typ mongo...

jag älskar er.




bilderna är från borås cup men vaffan, det är ju kärlek på laget ändån.


Kommentarer
Postat av: E

Söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2010-10-10 @ 10:50:05
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: E

sv; lagt till dig också =)

2010-10-10 @ 11:31:29
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback