friday i am in love.

okej, fredagen börjar lida mot sitt slut.
idag avslutade jag praoen på coop. det har faktiskt varit helt okej!
har stött på massa trevliga och några riktigt konstiga människor
men det tillhör ju faktiskt vardagen ;)
jag fick ett marabou, valfri chips och valfri 1.5 liters läsk haha, gott. (a)
men onyttigt haha. efter praoen stack jag fort till stan och skulle säga hej
till lanka bebis och mawlin. saknat dem!! saknar dom nu med..
ja men nu ska jag väll dra mig uppåt till mamma och pappa och typ kanske
plugga lite ? hehe, behöver verkligen det ..
som kompensation för dålig uppdatering denna veckan bjuder jag på lite fula
bilder på mig så mys klädd o trött som jag är
pussen'



HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig du var!:)

2010-11-08 @ 19:53:39
URL: http://linneasannaevelina.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du är så sjukt fin gumman =)

2010-11-15 @ 00:10:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback