hemma

äntligen hemma ;)
konfan var helt okej, har haft roligare... med tanke på att
jag blev ganska deppig utav att läsa ett par vissa sms man
fått innan. tur att man har så fina vänner som verkligen vill
en gott. STOR KÄRLEK TILL ER !<3
träningen var ganska rolig, ellen har ju blivit en s.k gående
pepparkaka :d moahah. fick tydligen också veta utan jennie
att man måste bättra på träningsnärvaron :( annars inget gbg
;o OMG ! så jag kommer få gymma en massa på bali och sen
köra as mkt träning efter semestern :b
jaja,nu ska jag sticka upp till mamma och packa det sista och
sedan sova :)
idrott imorgon + förberedelser inför flygning tomorrowwwwwwwwww.

pusssss.

Kommentarer
Postat av: kimberlie :**

Hej Carrooowww!! fiiiinfiin blogg sötnos ;*

Jag saknar dej redan gumman, du får ha det så kul i Bali åt mej!

köp nånting fint te mej (aa' <333333333333333333



lav ya ! ;) <3333333

2010-03-01 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback