forever wednesday.

ja, jag lever fortfarande.
skulle igentligen uppdaterad i måndags (den 28:e) men när jag kommer till arlanda och har checkat in och allt så går jag och familjen mot arlandas guld lounge och så står det att den är stängd!!! kan ni förstå hur irriterad jag blev ? jag som var laddad inför super sköna soffor, gratis wifi och allt. vet att jag låter bortskämd men jag är faktiskt van vid denna lyxen!! och då förväntar man sig faktiskt att få den..
 sen har jag hela dagen igår och idag hjälpt pappa med Lauras rum, just det! glömt berätta..
det kommer en tjej från venezuela som heter laura som är 18 bast och ska bo hos oss i 5 månader. läskigt! haha
och hon ska gå på vittras gymnasium :p
  så man har typ tjänat 1000 kr nu :$ :D härligt!
sen imorgon ska jag hjälpa pappa måla rummet.. wihoo ?  sen ska jag tamefan hitta folk som ska vara sociala med mig!! jag har typ övevrskott..!

nu ska jag kolla på något engelskt hitta hus program!
puss


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-30 @ 00:02:34
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent 2011-2012. Lust att länka?:)

2010-12-30 @ 20:20:15
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: QN

Har du haft en minnesvärd nyårsafton? :) Det hoppas jag att du har haft! Även att du får en minnesvärd idag, nyårsdagen.



Gott nytt år! :)

2011-01-01 @ 12:53:27
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback