ska snart till polisen

haft en bra dag ensålänge? min har varit så sjukt långtråkig.
jag är ju som sagt riktigt fede förkyld med lite feber och är ändån i skolan, vilken duktig tjej jag är!!! :)
i förmiddags hade jag typ genomgång i slöjd så jag har bestämt att jag ska göra ett nytt pennskrin och sticka en rosa mössa! Åh vad härligt! Och allt ska ju vara MVG ofc ;) ja men alltså nu gäller det ju, vill ju inte åka till usa med bara vg i allt.. sen nu i eftermiddag hade vi svenska och vi nior fick göra läsförståelse arbetet.. det var inte så kul men det är ju bra att förbereda sig inför det nationella vår, jag är så sjukt nervös redan! :(
men nu så väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan åka till polisen och fixa nytt pass åt mig så att jag kan åka till usa utan problemas :)

vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback