gratis bio

Hej tjejer o killar!
För ett tag sedan gick jag med i gratisbio och jag tycker det är sjukt bra!
Precis som alla sådanna presentkortsajter så väljer man hur gärna man vill ha presentkorten, man kan göra allt gratis  eller välja att göra erbjudanden  som kostar lite men att du får isåfall fler poäng.
Hitills har jag ännu inte skickat iväg en order men gud vad jag längtar efter att få sätta sprätt på de pengarna sen.
Så har ni precis som jag en tunn plånbok men älskar att sätta sprätt på pengar och sitter mycket vid datorn
- bli medlem på gratisbio och  du tjänar på det.
www.gratisbio.se


 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fin blogg (:

2010-08-29 @ 13:44:22
URL: http://hannahbrandstrom.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej samma här, riktigt skönt :) Vad ska du göra då, fortsätta slöa? ;)

2010-08-29 @ 14:25:56
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback