yepp

" put your hands up "

Hallojsan, min iphone är köööörd :'( Och kan inte lämna in den förren på söndag :/
Så just nu sitter jag och trycker in massa videos,låtar och bilder i min ex ex mobil och pappas ex mobil ;)
Hängde ni med nu då? HaHA, nä men det är ju inte jätte dålig mobil en C902 men ändå saknar min iphone massor... Men imorgon är det fredag och jag måste faktiskt plugga ! Andreas var en riktig " pain in the ass " idag och tjatade om att han kunde sänka mig i so för att jag snackade för mkt :s ÅH bajs lärare...
Nu ska jag iaf fixa mig så att jag får sova :) Imorgon är det sedan konfa repetition inför lördagen då man konfirmeras ;d
Sov gott flickor och pojkar för det ska jag!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback