dagen ♥

Hej allihopp, alltså de senaste dagarna har varit så sjukt sega ;o
Alltså fattar inte det ;s
Idag har jag hjälp mamma och pappa att möblera om vårt hus (y)
Haha. jobbigt som bara den (a) hihi. Sen så nu har jag kollat på någon random film
på kanal 5 som jag faktiskt tyckte var lite smått intressant trots att den handlade om
tro och sånt ;) Men haha. ssssssh. jag som går och konfirmerar mig och allt xd.
Så jag borde ju tycka det är intressant ? >.<
Men iaf ehm. Nu ska jag typ snart åka och hyra film med daddie :) Savannah skulle ha
kommit hit men det blev inte det pga att hon skulle till sin pappa :/
Imorgon åker man till ullared och det ska ju bli skojj ;)
h3h3. jaja. Nu ska jag fortsätta kolla på Couger town :D

pussssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Ammi

ha en fin dag! :)

2010-04-15 @ 12:26:08
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback